به فروشگاه آنلاین تخفیفتو خوش آمدید

ادو پرفيوم مردانه مارکویی مدل بلو شانل | Marque Collection no.132 Bleu de Chanel

رایحه ابتدایی : گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز، فلفل قرمز
رایحه میانی : گل یاس ، زنجبیل ، درخت سدر، درخت خس خس
رایحه پایانی : رزین لبدانوم، رزین کندر هندی، درخت پچولی، چوب صندل

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه محدود
197,985 تومان بدون مالیات 250,614 تومان
تخفیف‎−21%
ناموجود
موجود شد خبرم کن
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به لیست مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

توضیحات در خصوص مارک کالکشن (مارکویی)

این برند یکی از زیر مجموعه های برند پر آوازه فراگرنس ورد می باشد که در سال 2020 جهت رقابت با سایر این دست برند ها از جمله برند اسمارت کالکشن به خط تولید شرکت فراگرنس ورد امارت اضافه گردید و همواه تلاش نموده کار هایی با کیفیت خوب و در خور مشتریانش به بازار عرضه نماید.

توضیحات رایحه

«بلو دو شانل» (Blue de Chanel) عطري امروزي و مردانه است. اين عطر نسخه‌ي بهبوديافته يا به بيان بهتر تکميل‌شده‌ي عطري است که در سال2010 به بازار معرفي شد. اين عطر در سال 2014 توسط برند فرانسوي و محبوب «شانل» (Chanel) طراحي و توليد شده است. طراحي و فرمولاسيون اين عطر توسط عطرساز مشهور «جک پولژ» (Jacques Polge) انجام شد. بلو دو شانل با حال و هواي شرقي و چوبي‌اش براي روزهاي گرم و معتدل سال مورداستفاده قرار مي‌گيرد؛ اما اين به آن معني نيست که در فصل زمستان نشود از بلو دو شانل استفاده کرد.
به‌محض اولين اسپري از Blue de Chanel روي پوست و محل نبض يا لباستان، متوجه بوي گياه پاتچولي، چوب صندل، زنجبيل، گل لادن و جوز خواهيد شد. اين ترکيب، با بوي شيرينش، شادي و نشاط را به شما و اطرافيانتان هديه مي‌دهد. پس از مدتي، متوجه جايگزيني نت‌هاي مياني به‌جاي نت‌هاي آغازي خواهيد بود. نت‌هاي مياني از نعناع، علف وتيور، گل ياسمين، ليمو و نت‌هاي چوبي تشکيل‌شده‌اند. اين ترکيب گلي و طبيعي، با بوي شيرينش شادي، نشاط، اعتمادبه‌نفس و انرژي مثبت را به شما هديه مي‌کند. با گذشت زمان، نت‌هاي مياني جاي خود را به نت‌هاي پاياني خواهند داد. اين نت‌ها از عنبر، فلفل صورتي، چوب سدر، بخور خوشبو و گريپ‌فروت تشکيل‌شده‌اند. تندي و شيريني اين نت‌ها، براي آقايان و اطرافيانشان بسيار لذت‌بخش خواهد بود. ادو پرفيوم شانل بلو دو شانل با بوي شيرينش تقريباً در تمام طول سال قابل‌استفاده است. با توجه به کيفيت، ماندگاري، برند معتبر و ارزشمند و زيبا و لوکس، خريد عطر Chanel Blue de Chanel به خاطره‌اي زيبا تبديل خواهد شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Marque Collection no.132

مشخصات

حجم
100 میلی لیتر
جنسیت
مردانه
کشور مبدا برند
امارات
نوع رایحه
تند، تلخ
نوع طبع
خنک
بهترین فصل استفاده
فصول گرم
نظرات
بدون نظر

ثبت دیدگاه

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد

فهرست

تنظیمات

آفلاین

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم