به فروشگاه آنلاین تخفیفتو خوش آمدید

ادو پرفیوم مردانه التامیر مدل فارنهایت | Altamir Farenhait

رایحه اولیه : اسطوخودوس ، ماندارین ، جوز ، سدر ، ترنج ، لیمو ، بابونه ، زالزالک
رایحه میانی : جوز ، شهد عسل ، گل میخک ، چوب صندل ، برگ بنفشه ، گل یاس ، سوسن ، سدر
رایحه پایه : چرم
حجم : 100ml

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه محدود
976,800 تومان بدون مالیات 1,110,000 تومان
تخفیف‎−12%
ناموجود
موجود شد خبرم کن
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به لیست مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

درباره تولید کننده

التامیر (Altamir )خود را اینگونه معرفی میکند، ما به خلق عطرهای مجلل و منحصر به فرد که مظهر ظرافت و پیچیدگی هستند، خود را ملزم نموده ایم. اشتیاقمان به هنر عطرسازی ما را به جستجوی بهترین مواد تشکیل دهنده و ترکیب آنها در هماهنگی کامل برای ایجاد رایحه هایی که حواس را مجذوب خود می کند، سوق می دهد. تعهد ما با یک چشم انداز شروع شد تا جذابیت عطرسازی بالا را به علاقه مندان به عطر در سراسر جهان بیاوریم. امروز، ما همچنان به نوآوری و جابجایی مرزها ادامه می دهیم و عطرهایی را ایجاد می کنیم که الهام بخش و مسحور کننده هستند. داستان ما را کاوش کنید و جادوی عطر آلتامیر را تجربه کنید.


مشابه ادکلن دیور فارنهایت | Dior Fahrenheit

عطریست کاملا متمایز و تصفیه شده از بهترین ترکیبات سازنده عطر ، از خانه طراحی دیور. این عطر در سال 1988 ساخته شد و بلافاصله به موفقیت بزرگی دست یافت. این عطر توسط: Maurice Roger, Jean-Louis Sieuzac ساخته شد.

«فارنهایت» امضایی منحصربه‌فرد و تضادمحور دارد که با ردی افسون‌گر و نیرومند به کمال می‌رسد. نت نارنگی ماندارین سیسیلی و آمیزه هیجان‌انگیز نت‌های چوبی مردانه و چرم در کنار آکورد غافلگیرکننده بنفشه به‌زیبایی درون این عطر می‌درخشند.

درختان نارنگی ماندارین در همه کشورهای مدیترانه‌ای رشد می‌کنند، اما بهترین نوع این میوه در سیسیل می‌روید. رنگ‌های متفاوت نارنگی ماندارین (زرد، سبز و سرخ) کاملا بازتاب‌دهنده مراحل مختلفی هستند که این میوه برای رسیدن پشت سر می‌گذارد. عصاره نارنگی ماندارین، نتی مرکباتی را خلق می‌کند و درنتیجه جلوه‌ای باطراوت و میوه‌ای به عطرها می‌دهد. رایحه نارنگی ماندارین غالب‌ترین و شگفت‌انگیزترین نت در میان نت‌های آغازین «فارنهایت» است.

نت برگ‌های بنفشه در این آمیزه جلوه‌هایی نیرومند و منحصربه‌فرد دارند و در کنار نت‌های سبز و گیاهی و همچنین نت‌های نسبتا گل‌فام قرار می‌گیرند. برجسته‌ترین نت در میان نت‌های میانی «فارنهایت» را نت هوس‌انگیز بنفشه می‌سازد.

نت چرم اساسا با این هدف ساخته شده که بوی چرم روسی را تداعی کند؛‌ چرمی که در ساخت چکمه‌های سواره‌نظامان روسی در قرون پیشین اروپا کاربردی ویژه داشت. روند دباغی این چرم لطیف و نرم روسی با استفاده از برگ درخت قان انجام می‌گرفت. عطرسازان دیور از سویه‌های دودی و سوخته چوب درخت قان، بوته وحشی جاوی و ارس خاردار در «فارنهایت» استفاده کرده‌اند تا سرشتی افسونگر و شگفت‌انگیز به آن بدهند. نت‌های پایانی «فارنهایت» کاملا با این نت‌ها گره خورده‌اند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Altamir Farenhait

مشخصات

مشابه ادکلن
دیور فارنهایت
برند
التامیر
حجم
100 میلی لیتر
نوع
ادو پرفیوم
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ چوبی
نظرات
بدون نظر

ثبت دیدگاه

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد

فهرست

تنظیمات

آفلاین

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم